неділя, 23 травня 2021 р.

Tux In Troubles: Ep.03

Вітаю всіх читачів свого блоґу.

В цьому епізоді сформуємо базовий клас фреймворка, в який перенесемо існуючий функціонал.

Епізод щоденнику вже доступний у розділі "Підручники", відео можна переглянути на моєму каналі Youtube. 



неділя, 16 травня 2021 р.

Tux In Troubles: ep.02

 Вітаю всіх читачів свого блоґу.

Продовжуємо розробку, і сьогодні ми переробимо код, який написали в попередньому епізоді, виділивши окремі логічні частини.

Епізод щоденнику вже доступний у розділі "Підручники", відео можна переглянути на моєму каналі Youtube.



Якщо ти ще не підписався на мій канал, то саме час це зробити зараз.

неділя, 9 травня 2021 р.

Tux In Troubles: ep.01

Вітаю усіх читатів мого блоґу!

Сьогодні продовжую публікувати щоденники розробки гри з використанням SDL 2.0.

Це перший епізод, в якому ми створимо просте вікно і запустимо безкінечний цикл, вихід з якого відбувається при закритті вікна.

Також я записав відео, як налаштувати середовище розробки на роботу з бібліотекою SDL 2.0 та розділити окремо сирці проекту, проміжні файли компіляції та вихідний виконуваний файл.



В наступному епізоді спробуємо розділити наш код на окремі логічні фрагменти і виділити кістяк майбутньої гри.