- Частина 1. Вступ
- Частина 2:
- Частина 3 - Перші кроки
- Частина 4 - Вікно та візуалізатор
- Частина 5 - Поверхні та текстури
- Частина 6 - Завантаження та візуалізація растровог...
- Частина 7 - SDL2_image: Завантаження файлів зображень різних форматів
- Частина 8 - Прямокутники, переміщення зображення та масштабування
- Частина 9 - SDL2_ttf: Візуалізація шрифтів та тексти
- Частина 10 - Малювання примітивів
- Частина 11 - В'юпорти
- Частина 12 - Логічна роздільна здатність
- Частина 13 - Стан клавіатури та стани клавіш
- Частина 14 - Обробка подій. §.1, обробка клавіатури
- Частина 15 - Обробка подій. §2 - обробка мишки
- Частина 16 - Довільний курсор мишки
- Частина 17 - Музика і звук
- Частина 18 - SDL і сучасний OpenGL 3.0+
Сайт для тих, хто хотів би створювати ігри, але не знає, з чого почати. Вивчення основ програмування на прикладах розробки ігор.
Переклад підручника по SDL 2.0
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар