tag:blogger.com,1999:blog-24045057107246911452024-02-15T19:41:35.480+02:00Lazarus-gamesСайт для тих, хто хотів би створювати ігри, але не знає, з чого почати. Вивчення основ програмування на прикладах розробки ігор.iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.comBlogger44125tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-4226707527955024892024-02-15T19:40:00.003+02:002024-02-15T19:40:48.201+02:00Не зовсім по темі сайту, але все ж... Вітаю усіх відвідувачів мого блоґу!Дуже давно нічого не публікував, і на це є свої причини, але зараз мова не про це.Хочу порекомендувати Discord-сервер творчості, приєднуйтесь iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-83443221978619945712023-05-01T20:21:00.002+03:002023-05-01T20:21:54.452+03:00Вийшло відео до сьомого епізоду Tux In Troubles Dev.log Ну нарешті!Нарешті я зміг виділити час і зняти й змонтувати раніше анонсоване відео до сьомого епізоду по розробці гри!То ж усі, хто цікавиться цією темою - тримайте:P.S. Не забудьте підписатися на канал! Вам не складно, а мені приємно! iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-30585495739570511822023-04-09T18:10:00.002+03:002023-04-09T18:14:14.770+03:00Tux In Troubles Ep.07 вже на сайті!Нарешті вийшов сьомий епізод! А в ньому:
виправимо помилки, допущені в попередньому епізоді
розробимо клас базового ігрового об'єкта
реалізуємо обробку усіх ігрових об'єктів на основі базового класу на рівні фреймворку
реалізуємо завантажувач параметрів ігрового об'єкта
спробуємо переписати демо проект з використанням базових об'єктів
Якщо хочете, щоб нові епізоди виходили частіше, не iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-39019569610788848612023-04-08T21:44:00.006+03:002023-04-09T18:10:46.638+03:00Tux In Troubles: На підході 7 епізод Незважаючи на сильний брак вільного часу, все-таки продовжую розробку гри. Вже майже готові матеріали для наступного епізоду, який планую опублікувати найближчими днями.Кому не терпиться, може на Github подивитись сирці.Якщо коротко, в цьому епізоді розглянемо концепцію об'єктів гри, а також створимо базовий абстрактний клас ігрового об'єкту і інтегруємо роботу з його нащадками до iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-16965327052610506782022-10-30T15:54:00.001+02:002022-10-30T15:54:11.764+02:00Sokoban Halloween Edition Вітаю всіх читачів мого блоґу!З Паски не було в мене ніяких оновлень на мій клон класичної японської головоломки Sokoban, проте на Геловін я вирішив зробити обнову і створив новий скін.Скачати прекомпільовані бінарники для Windows 32/64 та Linux можна тут (файл sokoban.zip). До речі, чи варто розвивати гру? Є ідеї що можна додати/змінити. Напишіть в коментарі свою думку.iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-50698191276717316942022-09-16T21:27:00.005+03:002022-09-18T22:43:57.680+03:006 епізод вже вийшов! Вітаю всіх читачів мого блоґу!Щойно вийшов в публічний доступ 6 епізод розробки "Tux In Troubles".В цьому епізоді ми створимо ефективний менеджер зображень, який дозволить завантажувати і виводити як ціле зображення, так і його фрагмент в заданому місці. До завантажених зображень можна звертатись по унікальному текстовому ідентифікатору. Ми можемо використовувати таку кількість зображень, iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-63173295532673152372022-09-11T18:31:00.001+03:002022-09-18T22:43:39.306+03:00На підході новий епізод! Вітаю всіх читачів мого блоґу!Як і обіцяв, продовжую роботу над проектом "Tux In Troubles", і вже майже готовий наступний, 6-й епізод, де ми створимо менеджер текстур та інтегруємо його до фреймворку.Сирці до епізоду вже доступні на Github, текст проходить контрольну вичитку і вже записано відео, лишилось лише завершити монтаж.iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-15332448372111059182022-09-02T22:47:00.001+03:002022-09-18T22:43:09.792+03:00Tux In Troubles - ep.05 Нарешті!Повністю готовий епізод розробки Tux In Troubles, і поки завантажується відео на Youtube, я коротко розповім що заважало мені довгий час випустити новий епізод.По-перше, з часу попереднього епізоду я досить сильно був зайнятий розробкою інших програм.По-друге, було багато інших справ, які не можна було відкласти і які забирали досить багато ресурсів.По-третє, почалась війна, iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-12894217573698275982022-08-29T09:23:00.004+03:002022-09-18T22:42:51.965+03:00Новий епізод після тривалої перерви - вже скоро! Вітаю всіх читачів мого блоґу!Вже більше року не було нових епізодів Tux In Troubles, і я вже сам думав що розробка навряд чи буде продовжуватись. Але не все так погано - звісно, часу дуже не вистачає, проте я вирішив продовжити розробку. І вже майже повністю готовий новий епізод, залишилося завершити монтаж відео. Сирці до епізоду вже виложено на Github (як завждти, в розділі "iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-86538024449524500702021-12-19T00:31:00.004+02:002021-12-19T00:33:39.901+02:00Merry Christmas and Happy New Year!Вітаю всіх читачів свого блоґу з наступаючими Новорічними святами!Вже досить довго я не публікував жодного посту, але це лише по тій причині, що в мене практично не було вільного часу на продовження розробки 'Tux In Troubles' по причині роботи над одним досить масштабним проектом по основній роботі.Проте на свята я вирішив все ж виділити трошки часу на блоґ, а щоб не писати аби що, підняв один iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-51045393542108579662021-06-13T20:14:00.003+03:002022-09-18T22:42:29.116+03:00Tux In Troubles: Ep.04 Вітаю всіх читачів свого блоґу.Сьогодні знову неділя, і нарешті є новий епізод, відео до якого я виклав на Youtube ще в п'ятницю (тож варто підписатись на мій канал і натиснути на дзвіночок, щоб отримувати сповіщення про нові відео).Я пам'ятаю, що відстаю вже на два епізоди, тому по мірі можливостей та часу буду намагатись це надолужити.Ще раз нагадую, що усі епізоди доступні в розділі "iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-13308269639535590272021-06-06T14:55:00.001+03:002022-09-18T22:42:11.322+03:00Tux In Troubles - next episode Вітаю всіх читачів блоґу.Від незалежних від мене обставин вихід нового епізоду минулих вихідних не відбувся, але розробка не припинилась остаточно.Станом на сьогодні є дві новини - хороша і не зовсім. Почну з другої - цих вихідних епізоду все ще не буде. А хороша - епізод вже записано, лишилось змонтувати відео і дописати відповідну статтю, а сирці вже опубліковано на Github. Тому iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-7935050513736312912021-05-30T09:29:00.003+03:002022-09-18T22:41:36.726+03:00Затримка епізоду Вітаю всіх читачів мого блоґу!Сьогодні знову неділя, і знову пора публікувати наступний епізод розробки.Проте, нажаль, цього тижня в мене було зовсім мало часу, і новий епізод вийде трохи з запізненням. Я буду намагатись напротязі наступного тижня доробити і опублікувати не один, а два епізоди, щоб повернутись до звичайного графіку.Можливо, хтось має якісь пропозиції чи зауваження до iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-4162180549772590602021-05-23T19:53:00.001+03:002022-09-18T22:41:12.481+03:00Tux In Troubles: Ep.03Вітаю всіх читачів свого блоґу.В цьому епізоді сформуємо базовий клас фреймворка, в який перенесемо існуючий функціонал.Епізод щоденнику вже доступний у розділі "Підручники", відео можна переглянути на моєму каналі Youtube. iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-57325540767740121282021-05-16T14:29:00.005+03:002022-09-18T22:40:57.794+03:00Tux In Troubles: ep.02 Вітаю всіх читачів свого блоґу.Продовжуємо розробку, і сьогодні ми переробимо код, який написали в попередньому епізоді, виділивши окремі логічні частини.Епізод щоденнику вже доступний у розділі "Підручники", відео можна переглянути на моєму каналі Youtube.Якщо ти ще не підписався на мій канал, то саме час це зробити зараз.iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-53594024349571519172021-05-09T22:21:00.006+03:002022-09-18T22:40:33.455+03:00Tux In Troubles: ep.01Вітаю усіх читатів мого блоґу!Сьогодні продовжую публікувати щоденники розробки гри з використанням SDL 2.0.Це перший епізод, в якому ми створимо просте вікно і запустимо безкінечний цикл, вихід з якого відбувається при закритті вікна.Також я записав відео, як налаштувати середовище розробки на роботу з бібліотекою SDL 2.0 та розділити окремо сирці проекту, проміжні файли компіляції та вихідний iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-5701981881185495492021-05-02T21:36:00.002+03:002022-09-18T22:40:08.737+03:00Підручник по розробці ігрового фреймворка і гри на його основі з використанням бібліотеки SDL 2.0Вітаю усіх читачів свого блоґу.Сьогодні дуже велике християнське свято - Воскресіння Христове. Проте я не відступаю від своєї традиції і продовжую кожної неділі публікувати нові матеріали.Саме сьогодні починаю цикл нових авторських матеріалів по розробці цілого фреймворка для розробки відеоігор, про що я згадував у попередніх публікаціях. Я назвав його Tux in Troubles SDL 2.0 (Dangerous Daveiso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-81063885110434670092021-04-25T17:38:00.001+03:002021-04-25T17:38:10.764+03:00Переклад завершено! Вітаю усіх, хто читає мій блоґ.Нарешті! Сьогодні публікую завершуючу на даний момент, частину по використанню бібліотеки SDL 2.0 з мовою програмування Object Pascal.Остання частина навчить нас сумісно використовувати можливості бібліотек SDL 2.0 та сучасного OpenGL (версії 3.0+), що дозволяє використовувати тривимірну графіку.До речі, чи потрібно українською підручник по роботі з iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-43353034600318762092021-04-18T11:31:00.007+03:002021-04-18T11:38:39.220+03:00Музика і звуки в SDL2.0
function add_favorite(a) {
title=document.title;
url=document.location;
try {
// Internet Explorer
window.external.AddFavorite(url, title);
}
catch (e) {
try {
// Mozilla
window.sidebar.addPanel(title, url, "");
}
catch (e) {
// Opera
if (typeof(opera)=="object") {
a.rel="sidebar";
a.title=title;
a.urliso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-86677442186222420962021-04-11T17:48:00.001+03:002021-04-11T17:48:10.128+03:00Власний курсор мишки в іграх Вітаю всіх читачів цього блоґу!Як вже мені ввійшло, можна сказати, в звичку, щонеділі публікую новий матеріал.Сьогодні це переклад ще однієї статті по роботі з бібліотекою SDL 2.0, де розглядається створення і використання власного курсора мишки.Наступних вихідних навчимося використовувати музику та звуки, тож не забудьте залишити закладку на мій блоґ!iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-80708825531392830802021-04-04T18:56:00.004+03:002021-04-04T18:56:43.053+03:00Події мишки та вікна в SDL 2.0 Вітаю всіх читачів блоґу.Знову вихідний, і знову публікую переклад наступної частини підручника по SDL 2.0.Сьогодні розглянемо в деталях як обробляти події мишки та реагувати на події вікна.Вже зовсім скоро почну публікацію нового авторського циклу по SDL 2.0 про розробку гри. Уроки буду супроводжувати відеоматеріалами та сирцями на Github.До наступних вихідних і нової публікації!iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-16622850554182811582021-03-28T13:17:00.006+03:002021-03-28T13:17:45.579+03:00 Вітаю всіх читачів блоґу.Сьогодні неділя, а значить, пора публікувати переклад нової частини підручника по SDL2.В цій састині детально розглядається обробка подій в мультимедійній бібліотеці SDL 2.0, але, оскільки ця тема досить обширна, матеріал розбитий автором на два параграфи. В першому з них розглядемо детальну обробку подій з клавіатури, зокрема, як реагувати на натискання певник iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-29233224607084028482021-03-21T10:23:00.002+02:002021-03-21T10:23:22.084+02:00Працюємо з клавіатурою в SDL2.0 Вітаю всіх читачів мого блоґу.Сьогодні неділя, а значить, пора знову викласти новий матеріал.І сьогодні це буде переклад наступної частини підручника по SDL 2.0, в яком розглянемо як можна працювати з клавіатурою та перевіряти стани клавіш. З цієї частини починається досить обширна тема, в якій розглядається система обробки подій в SDL 2.0, і наступні дві частини в деталях розглядають все, iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-52938431548169622612021-03-14T20:54:00.001+02:002021-03-14T20:54:42.639+02:00Логічна роздільна здатність Вітаю всіх читачів мого блоґу.Продовжуючи дотримуватись всстановленого самому собі графіку, публікую переклад наступної частини матеріалів по SDL2. Цього разу ми навчимось вирішувати проблему, з якою рано чи пізно доводиться зіштовхнутись практично усім розробникам ігор - в які роздільні здатності в кінцевого споживача буде запускатись гра. SDL2.0 дає дуже зручне вирішення цього питання.Як iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2404505710724691145.post-84615403691229603432021-03-07T21:32:00.000+02:002021-03-07T21:32:05.681+02:00В'юпорти в SDL2 Вітаю усіх читачів блоґу.Продовжую по традиції публікувати переклад матеріалів по SDL2 і сьогодні ми ознайомимсь з в'юпортами і для чого вони використовуються.Переклад вже доступний у відповідному розділі блоґу за постійним посиланням.Далі буде!iso4freehttp://www.blogger.com/profile/11965732961928704890noreply@blogger.com0