Tux in Troubles SDL 2.0 (Dangerous Dave remake)

Підручник з поетапної розробки гри на Object Pascal з використанням SDL2 з ігровою механікою аналогічною “Dangerous Dave In The Desert Pirates Hideout”. Попутно розібрати формат рівнів Tiled, сформувати фреймворк з можливістю повторного використання напрацювань і записати відео робочого процесу.

Roadmap

1. Базовий ігровий цикл і відображення вікна
☑ Базова обробка подій і реакція на закриття вікна
☑ Завантаження та відображення графіки:
☑ винесення в окремий клас роботи з текстурами, тести
☑ менеджер текстур з розширеним управлінням текстурами, тести
☑ обмеження FPS
☑ віртуальний базовий об'єкт, інтеграція в фреймворк
2. Базові ігрові структури:
☐ структура ігрового стану (режими гри):
☐ меню
☐ гра
☐ пауза
☐ перехід між рівнями
☐ структури ігрових об'єктів
☐ структура рівня
☐ завантаження рівня з файла (формат JSON Tiled):
☐ завантаження тайлсетів
☐ завантаження тайлового прошарку
☐ завантаження прошарку об'єктів, які можна взяти
☐ завантаження інших об'єктів (точка входу, двері виходу, вороги...)
☐ відображення даних рівня в вікні
3. Реалізація ігрової логіки
☐ рухомі об'єкти і шляхи руху
☐ анімація об'єктів
☐ рух ГГ:
☐ обробка вводу користувача
☐ обробка колізій
☐ взаємодія між різними ігровими об'єктами
☐ реалізація камери та прокрутка рівня
☐ звуковий супровід гри
4. Розширені ігрові події:
☐ перевірка умови завершення рівня
☐ реалізація динамічної анімації об'єктів
☐ збереження та завантаження стану гри - система сейвів (JSON)   

Епізод 00. Вступ
Епізод 01. Вікно та ігровий цикл
Епізод 02. "Розділяй і владарюй!"
Епізод 03. Хочу ООП!!!
Епізод 04. Нарощуємо функціонал
Епізод 05. Прискорюємо і зберігаємо
Епізод 06. Пора б вже й щось намалювати!
Епізод 07. Базовий об'єкт

Немає коментарів:

Дописати коментар