Переклад виконано з дозволу автора оригінального матеріалу. Усі пропозиції та зауваження щодо перекладу прохання залишати в коментарях на сторінці матеріалу.
Вступ буде коротким.
Що таке SDL або скоріше SDL2?
SDL розшифровується як Simple Direct Media Layer (Простий прямий медіа-шар). У серпні 2013 року був випущений офіційний наступник оригінальної бібліотеки SDL (SDL 1.2), який просто назвали SDL2 (або SDL 2.0). Це бібліотека для розробки потужних додатків для багатьох різних операційних систем (платформ) шляхом вивчення лише одного набору команд. Цей процес називається міжплатформеною розробкою. SDL2 офіційно підтримуються наступні платформи SDL2:
- Windows
- Mac OS X
- Linux
- iOS
- Android.
Внутрішньо прошарок бібліотеки SDL транслює Ваші команди в команди специфічної платформи, що видно з наступної діаграми:
Особливо значущим є використання бібліотеки SDL, якщо ви плануєте розробляти ігри або потребуєте швидкого рендерингу. Можливі ігри жанрів Jump & run, рольові, стратегі Покрокові/реального часу, сайд-скроллери, аркади, ігри на дошці, карткові, симулятори, багатокористувацькі підземелля, головоломки, шутери, мережеві і т. д. а також і будь-яка їх комбінація ;-).
Ліцензування
Бібліотека SDL2, як і трансльовані модулі, ліцензовані за ліцензією zlib license. Ця ліцензія забезпечує високий ступінь свободи. Тож навіть SDL2 та Free Pascal дозволяють розробляти комерційні програми та ігри із закритим кодом. За бажанням, Ви можете вибрати ліцензію MPL license для модулів, якщо хочете.
Як отримати SDL2 для Free Pascal або Object Pascal?
Є кілька модулів SDL2 (див. Порівняння та обговорення тут), які транслюють SDL2 на Pascal, оскільки спочатку ця бібліотека була написана на C. З часом виявилося, що модулі PGD community SDL2 units є найкращим вибором для використання, якщо хочете використовувати SDL2 з Free Pascal або Object Pascal.
Детальна інструкція з налаштування Вашої системи для розробки з SDL2 використовуючи Pascal міститься в главі 2 для Windows або Linux. Якщо ви вже встановили SDL2 для Free Pascal або Object Pascal, перейдіть до розділу 3. (переклад цих частин очікується незабаром).
Немає коментарів:
Дописати коментар