неділю, 14 березня 2021 р.

Логічна роздільна здатність

 Вітаю всіх читачів мого блоґу.

Продовжуючи дотримуватись всстановленого самому собі графіку, публікую переклад наступної частини матеріалів по SDL2. Цього разу ми навчимось вирішувати проблему, з якою рано чи пізно доводиться зіштовхнутись практично усім розробникам ігор - в які роздільні здатності в кінцевого споживача буде запускатись гра. SDL2.0 дає дуже зручне вирішення цього питання.

Як завжди, постійне посилання на переклад цієї статті доступне в розділі "Переклад підручника по SDL2.0"

неділю, 7 березня 2021 р.

В'юпорти в SDL2

 Вітаю усіх читачів блоґу.

Продовжую по традиції публікувати переклад матеріалів по SDL2 і сьогодні ми ознайомимсь з в'юпортами і для чого вони використовуються.

Переклад вже доступний у відповідному розділі блоґу за постійним посиланням.

Далі буде!

неділю, 28 лютого 2021 р.

Малювання примітивів в SDL2

 Вітаю усіх читачів свого блоґу!

Продовжуючи дотримуватись встановленого собі графіка, публікую щотижневий переклад однієї з наступних частин Підручника по SDL2.0. Сьогодні розглянемо малювання графічних примітивів та як це можна використати при розробці ігор.

Постійне посилання, як завжди, доступне  в сайдбарі у відповідному розділі.