Вітаю всіх читачів свого блоґу.
В цьому епізоді сформуємо базовий клас фреймворка, в який перенесемо існуючий функціонал.
Епізод щоденнику вже доступний у розділі "Підручники", відео можна переглянути на моєму каналі Youtube.
Сайт для тих, хто хотів би створювати ігри, але не знає, з чого почати. Вивчення основ програмування на прикладах розробки ігор.
Вітаю всіх читачів свого блоґу.
В цьому епізоді сформуємо базовий клас фреймворка, в який перенесемо існуючий функціонал.
Епізод щоденнику вже доступний у розділі "Підручники", відео можна переглянути на моєму каналі Youtube.
Вітаю всіх читачів свого блоґу.
Продовжуємо розробку, і сьогодні ми переробимо код, який написали в попередньому епізоді, виділивши окремі логічні частини.
Епізод щоденнику вже доступний у розділі "Підручники", відео можна переглянути на моєму каналі Youtube.
Якщо ти ще не підписався на мій канал, то саме час це зробити зараз.
Вітаю усіх читатів мого блоґу!
Сьогодні продовжую публікувати щоденники розробки гри з використанням SDL 2.0.
Це перший епізод, в якому ми створимо просте вікно і запустимо безкінечний цикл, вихід з якого відбувається при закритті вікна.
Також я записав відео, як налаштувати середовище розробки на роботу з бібліотекою SDL 2.0 та розділити окремо сирці проекту, проміжні файли компіляції та вихідний виконуваний файл.
В наступному епізоді спробуємо розділити наш код на окремі логічні фрагменти і виділити кістяк майбутньої гри.