неділю, 9 квітня 2023 р.

Tux In Troubles Ep.07 вже на сайті!

Нарешті вийшов сьомий епізод! А в ньому:
 
  • виправимо помилки, допущені в попередньому епізоді
  • розробимо клас базового ігрового об'єкта
  • реалізуємо обробку усіх ігрових об'єктів на основі базового класу на рівні фреймворку
  • реалізуємо завантажувач параметрів ігрового об'єкта
  • спробуємо переписати демо проект з використанням базових об'єктів
  • Якщо хочете, щоб нові епізоди виходили частіше, не забувайте підписатись на мій Youtube-канал!

    суботу, 8 квітня 2023 р.

    Tux In Troubles: На підході 7 епізод

     Незважаючи на сильний брак вільного часу, все-таки продовжую розробку гри. Вже майже готові матеріали для наступного епізоду, який планую опублікувати найближчими днями.

    Кому не терпиться, може на Github подивитись сирці.

    Якщо коротко, в цьому епізоді розглянемо концепцію об'єктів гри, а також створимо базовий абстрактний клас ігрового об'єкту і інтегруємо роботу з його нащадками до фреймворку.



    На скріншоті: тестування менеджменту ігрових об'єктів з динамічно створеними 20000 анімованих пінгвінів.


    неділю, 30 жовтня 2022 р.

    Sokoban Halloween Edition

     Вітаю всіх читачів мого блоґу!

    З Паски не було в мене ніяких оновлень на мій клон класичної японської головоломки Sokoban, проте на Геловін я вирішив зробити обнову і створив новий скін.

    Скачати прекомпільовані бінарники для Windows 32/64 та Linux можна тут (файл sokoban.zip). До речі, чи варто розвивати гру? Є ідеї що можна додати/змінити. Напишіть в коментарі свою думку.