суботу, 8 квітня 2023 р.

Tux In Troubles: На підході 7 епізод

 Незважаючи на сильний брак вільного часу, все-таки продовжую розробку гри. Вже майже готові матеріали для наступного епізоду, який планую опублікувати найближчими днями.

Кому не терпиться, може на Github подивитись сирці.

Якщо коротко, в цьому епізоді розглянемо концепцію об'єктів гри, а також створимо базовий абстрактний клас ігрового об'єкту і інтегруємо роботу з його нащадками до фреймворку.



На скріншоті: тестування менеджменту ігрових об'єктів з динамічно створеними 20000 анімованих пінгвінів.


неділю, 30 жовтня 2022 р.

Sokoban Halloween Edition

 Вітаю всіх читачів мого блоґу!

З Паски не було в мене ніяких оновлень на мій клон класичної японської головоломки Sokoban, проте на Геловін я вирішив зробити обнову і створив новий скін.

Скачати прекомпільовані бінарники для Windows 32/64 та Linux можна тут (файл sokoban.zip). До речі, чи варто розвивати гру? Є ідеї що можна додати/змінити. Напишіть в коментарі свою думку.



пʼятницю, 16 вересня 2022 р.

6 епізод вже вийшов!

 Вітаю всіх читачів мого блоґу!

Щойно вийшов в публічний доступ 6 епізод розробки "Tux In Troubles".

В цьому епізоді ми створимо ефективний менеджер зображень, який дозволить завантажувати і виводити як ціле зображення, так і його фрагмент в заданому місці. До завантажених зображень можна звертатись по унікальному текстовому ідентифікатору. Ми можемо використовувати таку кількість зображень, яка потрібна для нашої гри.

Звісно, цей менеджер зображень інтегруємо у фреймворк і все разом протестуємо з реальними спрайтшітами.

Відео по цьому епізоду: 


Не забувайте підписатись на мій канал Youtube, а також написати в коментарях що можна покращити або змінити, та який контент Вас краще цікавить - так я буду знати над чим мені працювати далі та в яку сторону розвивати цей блоґ і канал.