пʼятниця, 16 вересня 2022 р.

6 епізод вже вийшов!

 Вітаю всіх читачів мого блоґу!

Щойно вийшов в публічний доступ 6 епізод розробки "Tux In Troubles".

В цьому епізоді ми створимо ефективний менеджер зображень, який дозволить завантажувати і виводити як ціле зображення, так і його фрагмент в заданому місці. До завантажених зображень можна звертатись по унікальному текстовому ідентифікатору. Ми можемо використовувати таку кількість зображень, яка потрібна для нашої гри.

Звісно, цей менеджер зображень інтегруємо у фреймворк і все разом протестуємо з реальними спрайтшітами.

Відео по цьому епізоду: 


Не забувайте підписатись на мій канал Youtube, а також написати в коментарях що можна покращити або змінити, та який контент Вас краще цікавить - так я буду знати над чим мені працювати далі та в яку сторону розвивати цей блоґ і канал.

неділя, 11 вересня 2022 р.

На підході новий епізод!

 Вітаю всіх читачів мого блоґу!

Як і обіцяв, продовжую роботу над проектом "Tux In Troubles", і вже майже готовий наступний, 6-й епізод, де ми створимо менеджер текстур та інтегруємо його до фреймворку.

Сирці до епізоду вже доступні на Github, текст проходить контрольну вичитку і вже записано відео, лишилось лише завершити монтаж.

пʼятниця, 2 вересня 2022 р.

Tux In Troubles - ep.05

 Нарешті!

Повністю готовий епізод розробки Tux In Troubles, і поки завантажується відео на Youtube, я коротко розповім що заважало мені довгий час випустити новий епізод.

По-перше, з часу попереднього епізоду я досить сильно був зайнятий розробкою інших програм.

По-друге, було багато інших справ, які не можна було відкласти і які забирали досить багато ресурсів.

По-третє, почалась війна, яка все ще триває (не забуваємо донатити на ЗСУ - посилання по стрічці в верхньому лівому кутку сайту). Ми однозначнно переможемо, це лише питання часу.

Але життя триває, і відповідно я вирішив продовжувати розробку. Від Вас залежить, наскільки інтенсивно я буду рухатись вперед по Дорожній карті - чим більше переглядів, лайків/дизлайків, коментарів буде під публікаціями та відео, чим більше підписок на каналі, тим швидше будуть виходити нові епізоди.

До речі, наскільки детально потрібно в відео описувати процес розробки? Чи достатньо буде повідомити що і для чого роблю, а як реалізовую не коментувати? Напишіть свої думки в коментарях.