пʼятницю, 2 вересня 2022 р.

Tux In Troubles - ep.05

 Нарешті!

Повністю готовий епізод розробки Tux In Troubles, і поки завантажується відео на Youtube, я коротко розповім що заважало мені довгий час випустити новий епізод.

По-перше, з часу попереднього епізоду я досить сильно був зайнятий розробкою інших програм.

По-друге, було багато інших справ, які не можна було відкласти і які забирали досить багато ресурсів.

По-третє, почалась війна, яка все ще триває (не забуваємо донатити на ЗСУ - посилання по стрічці в верхньому лівому кутку сайту). Ми однозначнно переможемо, це лише питання часу.

Але життя триває, і відповідно я вирішив продовжувати розробку. Від Вас залежить, наскільки інтенсивно я буду рухатись вперед по Дорожній карті - чим більше переглядів, лайків/дизлайків, коментарів буде під публікаціями та відео, чим більше підписок на каналі, тим швидше будуть виходити нові епізоди.

До речі, наскільки детально потрібно в відео описувати процес розробки? Чи достатньо буде повідомити що і для чого роблю, а як реалізовую не коментувати? Напишіть свої думки в коментарях.

Немає коментарів:

Дописати коментар