неділю, 28 лютого 2021 р.

Малювання примітивів в SDL2

 Вітаю усіх читачів свого блоґу!

Продовжуючи дотримуватись встановленого собі графіка, публікую щотижневий переклад однієї з наступних частин Підручника по SDL2.0. Сьогодні розглянемо малювання графічних примітивів та як це можна використати при розробці ігор.

Постійне посилання, як завжди, доступне  в сайдбарі у відповідному розділі.

неділю, 21 лютого 2021 р.

SDL2 і робота з текстами

 Вітаю усіх, хто читає мій блоґ.

Як і обіцяв, намагаюсь притримуватись поставлених собі графіків, і сьогодні публікую переклад наступної частини по роботі з мультимедійною бібліотекою SDL2.0. В цьому матеріалі йде мова про те, як можна виводити тексти на екран засобами офіційного розширення бібліотеки - SDL2_ttf. Постійне посилання на переклад цієї частини вже доступне у розділі "Підручник по SDL 2.0" в правій колонці блоґу.

Також готую сюрприз, а який саме - скоро дізнаєтесь, якщо будете слідкувати за моїми публікаціями. Також можете підписатись на мій канал на Youtube, якщо ще цього не зробили - там я теж публікую цікаві відео по програмуванню і не тільки.

До зустрічі наступних вихідних!

неділю, 14 лютого 2021 р.

Переклад наступної частини

Вітаю всіх, хто читає цей пост. Сьогодні, як і практично кожні вихідні останнім часом, публікую переклад наступної частини матеріалів по мультимедійній біліотеці SDL2. Цього разу розглянемо прямокутники та приклади їх використання для переміщення і масштабування зображень.