Ну нарешті!
Нарешті я зміг виділити час і зняти й змонтувати раніше анонсоване відео до сьомого епізоду по розробці гри!
То ж усі, хто цікавиться цією темою - тримайте:
P.S. Не забудьте підписатися на канал! Вам не складно, а мені приємно!
Сайт для тих, хто хотів би створювати ігри, але не знає, з чого почати. Вивчення основ програмування на прикладах розробки ігор.
Ну нарешті!
Нарешті я зміг виділити час і зняти й змонтувати раніше анонсоване відео до сьомого епізоду по розробці гри!
То ж усі, хто цікавиться цією темою - тримайте:
Незважаючи на сильний брак вільного часу, все-таки продовжую розробку гри. Вже майже готові матеріали для наступного епізоду, який планую опублікувати найближчими днями.
Кому не терпиться, може на Github подивитись сирці.
Якщо коротко, в цьому епізоді розглянемо концепцію об'єктів гри, а також створимо базовий абстрактний клас ігрового об'єкту і інтегруємо роботу з його нащадками до фреймворку.