Вітаю усіх читачів блоґу.
Продовжую по традиції публікувати переклад матеріалів по SDL2 і сьогодні ми ознайомимсь з в'юпортами і для чого вони використовуються.
Переклад вже доступний у відповідному розділі блоґу за постійним посиланням.
Далі буде!
Сайт для тих, хто хотів би створювати ігри, але не знає, з чого почати. Вивчення основ програмування на прикладах розробки ігор.
Вітаю усіх читачів блоґу.
Продовжую по традиції публікувати переклад матеріалів по SDL2 і сьогодні ми ознайомимсь з в'юпортами і для чого вони використовуються.
Переклад вже доступний у відповідному розділі блоґу за постійним посиланням.
Далі буде!
Вітаю усіх читачів свого блоґу!
Продовжуючи дотримуватись встановленого собі графіка, публікую щотижневий переклад однієї з наступних частин Підручника по SDL2.0. Сьогодні розглянемо малювання графічних примітивів та як це можна використати при розробці ігор.
Постійне посилання, як завжди, доступне в сайдбарі у відповідному розділі.
Вітаю усіх, хто читає мій блоґ.
Як і обіцяв, намагаюсь притримуватись поставлених собі графіків, і сьогодні публікую переклад наступної частини по роботі з мультимедійною бібліотекою SDL2.0. В цьому матеріалі йде мова про те, як можна виводити тексти на екран засобами офіційного розширення бібліотеки - SDL2_ttf. Постійне посилання на переклад цієї частини вже доступне у розділі "Підручник по SDL 2.0" в правій колонці блоґу.
Також готую сюрприз, а який саме - скоро дізнаєтесь, якщо будете слідкувати за моїми публікаціями. Також можете підписатись на мій канал на Youtube, якщо ще цього не зробили - там я теж публікую цікаві відео по програмуванню і не тільки.
До зустрічі наступних вихідних!