неділю, 2 травня 2021 р.

Підручник по розробці ігрового фреймворка і гри на його основі з використанням бібліотеки SDL 2.0

Вітаю усіх читачів свого блоґу.

Сьогодні дуже велике християнське свято - Воскресіння Христове. Проте я не відступаю від своєї традиції і продовжую кожної неділі публікувати нові матеріали.

Саме сьогодні починаю цикл нових авторських матеріалів по розробці цілого фреймворка для розробки відеоігор, про що я згадував у попередніх публікаціях. Я назвав його Tux in Troubles SDL 2.0 (Dangerous Dave remake), і починаю його з нульового епізоду, в якому розповідаю що, чому і як буду робити, а також що для цього буду використовувати.

Веселих усім вихідних! Христос воскрес! Воістину воскрес!

Немає коментарів:

Дописати коментар