неділю, 14 лютого 2021 р.

Переклад наступної частини

Вітаю всіх, хто читає цей пост. Сьогодні, як і практично кожні вихідні останнім часом, публікую переклад наступної частини матеріалів по мультимедійній біліотеці SDL2. Цього разу розглянемо прямокутники та приклади їх використання для переміщення і масштабування зображень.

неділю, 7 лютого 2021 р.

Завантаження та відображення різних графічних форматів

Мої вітання читачам!
Як і обіцяв минулого тижня, незважаючи на досить велике навантаження, намагаюсь продовжувати перекладати підручник по SDL2, і сьогодні публікую наступну частину, в якій подключаємо офіційне розширення бібліотеки SDL2 SDL2_Image, котре дозволяє нам оперувати різними графічними форматами та завантажувати їх безпосередньо в текстуру, звідки це зображення можна візуалізувати.
Як завжди, почилання на цю частину також постійно доступне в розділі "Переклад підручника по SDL2".
На наступні вихідні спробую встигнути перекласти частину, в якій розповідається про типи TSDL_Rect та PSDL_Rect, а також про масштабування та виведення зображень в потрібне місце вікна.

неділю, 31 січня 2021 р.

Переклад матеріалів SDL2

Вітаю всіх читачів блоґу.

Напевно, в зв'язку з навантаженістю по роботі, переклад матеріалів по SDL2 затягується трохи більше, ніж мені хотілось, але робота нид ним не зупинилась. Звісно, хотілося б виділити на це трохи більше часу, а не по кілька речень ввечері чи по вихідних, проте переклад продовжує просуватись вперед.

А сьогодні публікую переклад аж двох частин, в яких розповідається про поверхні та текстури в SDL2 та завантаження і відображення растрових файлів (також посилання знаходяться у відповідному розділі блоґу).

Наступну частину спробую встигнути перекласти до наступних вихідних, якщо вистачить часу.

До зустрічі!