З Паски не було в мене ніяких оновлень на мій клон класичної японської головоломки Sokoban, проте на Геловін я вирішив зробити обнову і створив новий скін.
Скачати прекомпільовані бінарники для Windows 32/64 та Linux можна тут (файл sokoban.zip). До речі, чи варто розвивати гру? Є ідеї що можна додати/змінити. Напишіть в коментарі свою думку.
В цьому епізоді ми створимо ефективний менеджер зображень, який дозволить завантажувати і виводити як ціле зображення, так і його фрагмент в заданому місці. До завантажених зображень можна звертатись по унікальному текстовому ідентифікатору. Ми можемо використовувати таку кількість зображень, яка потрібна для нашої гри.
Звісно, цей менеджер зображень інтегруємо у фреймворк і все разом протестуємо з реальними спрайтшітами.
Відео по цьому епізоду:
Не забувайте підписатись на мій канал Youtube, а також написати в коментарях що можна покращити або змінити, та який контент Вас краще цікавить - так я буду знати над чим мені працювати далі та в яку сторону розвивати цей блоґ і канал.
Як і обіцяв, продовжую роботу над проектом "Tux In Troubles", і вже майже готовий наступний, 6-й епізод, де ми створимо менеджер текстур та інтегруємо його до фреймворку.
Сирці до епізоду вже доступні на Github, текст проходить контрольну вичитку і вже записано відео, лишилось лише завершити монтаж.