неділю, 9 травня 2021 р.

Tux In Troubles: ep.01

Вітаю усіх читатів мого блоґу!

Сьогодні продовжую публікувати щоденники розробки гри з використанням SDL 2.0.

Це перший епізод, в якому ми створимо просте вікно і запустимо безкінечний цикл, вихід з якого відбувається при закритті вікна.

Також я записав відео, як налаштувати середовище розробки на роботу з бібліотекою SDL 2.0 та розділити окремо сирці проекту, проміжні файли компіляції та вихідний виконуваний файл.



В наступному епізоді спробуємо розділити наш код на окремі логічні фрагменти і виділити кістяк майбутньої гри.

неділю, 2 травня 2021 р.

Підручник по розробці ігрового фреймворка і гри на його основі з використанням бібліотеки SDL 2.0

Вітаю усіх читачів свого блоґу.

Сьогодні дуже велике християнське свято - Воскресіння Христове. Проте я не відступаю від своєї традиції і продовжую кожної неділі публікувати нові матеріали.

Саме сьогодні починаю цикл нових авторських матеріалів по розробці цілого фреймворка для розробки відеоігор, про що я згадував у попередніх публікаціях. Я назвав його Tux in Troubles SDL 2.0 (Dangerous Dave remake), і починаю його з нульового епізоду, в якому розповідаю що, чому і як буду робити, а також що для цього буду використовувати.

Веселих усім вихідних! Христос воскрес! Воістину воскрес!

неділю, 25 квітня 2021 р.

Переклад завершено!

 Вітаю усіх, хто читає мій блоґ.

Нарешті! Сьогодні публікую завершуючу на даний момент, частину по використанню бібліотеки SDL 2.0 з мовою програмування Object Pascal.

Остання частина навчить нас сумісно використовувати можливості бібліотек SDL 2.0 та сучасного OpenGL (версії 3.0+), що дозволяє використовувати тривимірну графіку.

До речі, чи потрібно українською підручник по роботі з бібліотекою OpenGL та опис з прикладами використання GLSL? Пишіть свої коментарі, якщо потрібно.