неділю, 2 травня 2021 р.

Підручник по розробці ігрового фреймворка і гри на його основі з використанням бібліотеки SDL 2.0

Вітаю усіх читачів свого блоґу.

Сьогодні дуже велике християнське свято - Воскресіння Христове. Проте я не відступаю від своєї традиції і продовжую кожної неділі публікувати нові матеріали.

Саме сьогодні починаю цикл нових авторських матеріалів по розробці цілого фреймворка для розробки відеоігор, про що я згадував у попередніх публікаціях. Я назвав його Tux in Troubles SDL 2.0 (Dangerous Dave remake), і починаю його з нульового епізоду, в якому розповідаю що, чому і як буду робити, а також що для цього буду використовувати.

Веселих усім вихідних! Христос воскрес! Воістину воскрес!

неділю, 25 квітня 2021 р.

Переклад завершено!

 Вітаю усіх, хто читає мій блоґ.

Нарешті! Сьогодні публікую завершуючу на даний момент, частину по використанню бібліотеки SDL 2.0 з мовою програмування Object Pascal.

Остання частина навчить нас сумісно використовувати можливості бібліотек SDL 2.0 та сучасного OpenGL (версії 3.0+), що дозволяє використовувати тривимірну графіку.

До речі, чи потрібно українською підручник по роботі з бібліотекою OpenGL та опис з прикладами використання GLSL? Пишіть свої коментарі, якщо потрібно.

неділю, 18 квітня 2021 р.

Музика і звуки в SDL2.0

 Вітаю всіх, хто періодично відвідує мій блоґ, і як вже досить довгий час, щовихідних публікую новий матеріал.

Цього разу це переклад передостанньої статті з сайту https://www.freepascal-meets-sdl.net/, і сьогодні ми навчимося використовувати музику та звуки, а також різні ефекти, які можна до них застосовувати.

Переклад статті можна прочитати тут.

Вже в процесі підготовки новий цикл матеріалів по розробці реальної гри з використанням SDL 2.0, тож не забудьте додати мій блоґ в закладки!