неділю, 25 квітня 2021 р.

Переклад завершено!

 Вітаю усіх, хто читає мій блоґ.

Нарешті! Сьогодні публікую завершуючу на даний момент, частину по використанню бібліотеки SDL 2.0 з мовою програмування Object Pascal.

Остання частина навчить нас сумісно використовувати можливості бібліотек SDL 2.0 та сучасного OpenGL (версії 3.0+), що дозволяє використовувати тривимірну графіку.

До речі, чи потрібно українською підручник по роботі з бібліотекою OpenGL та опис з прикладами використання GLSL? Пишіть свої коментарі, якщо потрібно.

неділю, 18 квітня 2021 р.

Музика і звуки в SDL2.0

 Вітаю всіх, хто періодично відвідує мій блоґ, і як вже досить довгий час, щовихідних публікую новий матеріал.

Цього разу це переклад передостанньої статті з сайту https://www.freepascal-meets-sdl.net/, і сьогодні ми навчимося використовувати музику та звуки, а також різні ефекти, які можна до них застосовувати.

Переклад статті можна прочитати тут.

Вже в процесі підготовки новий цикл матеріалів по розробці реальної гри з використанням SDL 2.0, тож не забудьте додати мій блоґ в закладки!

неділю, 11 квітня 2021 р.

Власний курсор мишки в іграх

 Вітаю всіх читачів цього блоґу!

Як вже мені ввійшло, можна сказати, в звичку, щонеділі публікую новий матеріал.

Сьогодні це переклад ще однієї статті по роботі з бібліотекою SDL 2.0, де розглядається створення і використання власного курсора мишки.

Наступних вихідних навчимося використовувати музику та звуки, тож не забудьте залишити закладку на мій блоґ!