Сайт для тих, хто хотів би створювати ігри, але не знає, з чого почати. Вивчення основ програмування на прикладах розробки ігор.
неділю, 3 січня 2021 р.
Як встановити підтримку SDL 2.0 для розробки в ОС Windows
вівторок, 29 грудня 2020 р.
Переклад підручника по SDL2
Вітаю усіх читачів блоґу!
Як я писав у попередньому пості, я попросив дозволу автора сайта Free Pascal Meets SDL дозволу на переклад його циклу матеріалів по роботі з цією мультимедійною бібліотекою засобами мови Object Pascal.
Вчора від Matthias прийла відповідь наступного змісту: Sure, feel free to do this. Would like to see some of these posts out of curiosity :-). So feel free to let me know when you are finished. Have a nice day MatthiasОскільки офіційний дозвіл на публікацію перекладу отримано, починаю розміщувати вказаний матеріал у розділі "Переклад підручника по SDL2".
Тримайте переклад першої частини: Частина 1. Вступ
Веселих всім свят і смачної куті!
неділю, 27 грудня 2020 р.
З наступаючим Новим роком!
Вітаю усіх читачів мого блоґу.
Хочу усіх привітати з наступаючими Новорічними святами та повідомити наступну новину. Я зв'язвася з автором сайту Free Pascal Meets SDL, щоб попросити його дозволу на переклад циклу матеріалів по роботі з бібліотекою SDL2 за допомогою Free Pascal та Lazarus. Відразу по отриманню відповіді почну публікувати переклади з посиланням на оригінальний матеріал.
Маю прохання, якщо в моєму варіанті перекладу будуть неточності або помилки, повідомляти про це в коментах під відповідним матеріалом, буду намагатись оперативно виправляти.